reklama

Čakám syna

Najprv som bol vážne rozhodnutý nezaťažovať čitateľov tohto blogu rodinnými postrehmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Asi v tom bol ostych - čo už môže byť zaujímavé na tom, že niekto, kto sa podpisuje ako Juraj Kohút, sa pred polrokom stal otcom.Ale nech. Môj syn, ktorého identitu som naplánoval (ako mi to istotne raz v silnej chvíľke vykričí) ešte skôr, ako vznikol, sa hlási medzi nás - ľudí. Každý večer núti moju polovičku líhať si podľa jeho gusta. Na každú inú polohu reaguje prinajlepšom nepokojným hmýrením a v najhoršom prípade dokonca frenetickým kopaním. Hankino bruško sa prevaľuje, vydúva a klesá celkom podľa Jergušovej vôle.Už ma prinútil radikálne znížiť množstvo vyfajčených cigariet, obmedziť nočné sledovanie televízie, dočasne nemôžem počúvať ťažšiu muziku. Dokonca (celkom ho chápem) nesmiem ani spievať. Odpláca sa plávaním za hladkajúcou rukou. Vždy.Jerguš má rád sladké - v tom je po mne. Vyberá si kozmetiku aj kamarátov - Hanka pracuje v školstve. Jerguš je jednoducho jednotka.A jeho jednotkou bude Hanka. Aj tú budeme mať spoločnú.

Vojtech Hollan

Vojtech Hollan

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Bývalý... všetko a nič. Otec dvoch lúpežníkov. Zoznam autorových rubrík:  Takto som sa nahnevalTakto som sa čudovalTakto som sa potešilTakto mi napadloJergušSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu