reklama

Bľaď

Pred chvíľou informoval server sme.sk, že Ústavný súd SR prijal septembrovú sťažnosť prevádzkovateľa pezinskej skládky voči rozhodnutiu Najvyššieho súdu SR na ďalšie konanie a zároveň rozhodol o odklade vykonateľnosti staršieho rozsudku Najvyššieho súdu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Takto si predstavujem súdnictvo. Rýchlo a jasne. Septembrové podanie, októbrové prijatie na ďalšie konanie + nejaké veci okolo. Verím, že aj rozhodnutie k meritu veci bude rovnako rýchle a rovnako jasné (príkladom opaku je spor o vyvlastňovanie súkromných parciel pod diaľnicami). Inak hrozí, že smetisko odpadom zavezú a ústavný súd povie, že smetisko je nelegálne.

Tak mi napadá jedna otázka, pán sudca ústavného súdu: JUDr. Milan Ľalík, na vás sa to pýtal v legendárnom telefonickom rozhovore Baki Sadiki aktuálneho šéfa najvyššieho súdu Harabina?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S.

Opravil som drobné tagy o formátovaní, ktoré sa mi do textu prepašovali počas copypastovania

Vojtech Hollan

Vojtech Hollan

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Bývalý... všetko a nič. Otec dvoch lúpežníkov. Zoznam autorových rubrík:  Takto som sa nahnevalTakto som sa čudovalTakto som sa potešilTakto mi napadloJergušSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu