reklama

Ako som zo seba spravil šovinistu

Dnes som sa naozaj pochlapil. V článočku http://kohut.blog.sme.sk/c/14459/Newspeak-v-nas.html som pri cizelovaní formulácií neustriehol zapnuté tlačidlo INSERT a vymazal malú, no extrémne podstatnú vetu. Znie Ani muž a mala nasledovať po tvrdení, že žena nie je na nič poredurčená (okrem materstva). V konečnom dôsledku mala myšlienka znieť: Žiadny človek nemá žiadne predurčenie. Všetkým ženám sa hlboko ospravedlňujem. Mám skvelú manželku a skvelú matku, v takomto prostredí žiadny muž nedokáže na ženu pozerať ako na reprodukčné zariadenie. Na výstrahu všetkým nepozorným blogerom nechávam článok v pôvodnom znení, bez opravy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vojtech Hollan

Vojtech Hollan

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Bývalý... všetko a nič. Otec dvoch lúpežníkov. Zoznam autorových rubrík:  Takto som sa nahnevalTakto som sa čudovalTakto som sa potešilTakto mi napadloJergušSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu