reklama

Jerguš - idem do škôlky

Textíky z rubriky Jergu budú o múdrostiach, ktoré vypovie môj, dnes trojroný syn. Nie je uraný pre skeptikov. Koho tieto sentidementality nezaujímajú, nech sa im radej vyhne. To isté platí aj pre hnidopichov, ktorí potrebujú komentova odchýlky od jazykovej normy; deti tieto odchýlky zvykunú ignorova.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nastupujeme do škôlky. Po dlhých a zložitých peripetiách, ktoré sú pre komunálnu politiku v Pezinku symptomatické, sa na nás usmialo šťastie a Jergušova škola je na našom sídlisku, nie vo vedľajšej donedávna dedine. Jerguš tak môže každý raz, keď ideme okolo, nadšene vysvetľovať nezúčastneným okoloidúcim:- Idem do škôlky. Vypadnú mi zúbky.

Vojtech Hollan

Vojtech Hollan

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Bývalý... všetko a nič. Otec dvoch lúpežníkov. Zoznam autorových rubrík:  Takto som sa nahnevalTakto som sa čudovalTakto som sa potešilTakto mi napadloJergušSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu