reklama

Ja, Rusofil

Asi dva týždne mi puká srdce. Mám rád Rus aj Rusov. Z Ruska však mám nekonečný a občas bezbranný strach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Rus je srdce ruského národa. Dnes je kdesi v mýtickej rovine, nachádza sa na západe dnešnej Ruskej federácie, a na východe Bieloruska či Ukrajiny. Hranicou Rusi je Volga - na východ od nej je len Rusko, Rossija. To isté platí aj o oblastiach pri Azovskom a Čiernom mori, na dolnom toku Dona. Rossija nemá ruské srdce. Rossija nemá žiadne srdce. Ide z nej chlad.Chlad na šabliach kozákovNa bajonetoch Bielych aj Červených.Exportujú ho na kričaní veliteľov trestných práporov NKVD.Na kaťušiach, tankoch a transportéroch.Na strategických raketách a karikatúre letectva.Na ponorkách vzor Hirošima.Bola to bohyňa Rossija, ktorá za posledných 150 rokov zožrala žertvu desiatok miliónov ľudí. Väčšina z nich mala srdce Rusi.Keď Rossija zožrala väčšinu Rusi, začala hrýzť vedľa.Rossiju nenakŕmiš dosýta a zabiť ju tiež nejde.Rossija je besný pes bežiaci po brehu mora.Môžeš ho kopnúť do ňufáka. Nesmie ťa však rafnúť, inak sa nákazy zbavíš len po bolestivej kúre.Ani Rus však zabiť nemožno, hoci Rossija by rada.Preto som Rusofil, milujem Rus aj Rusov.Nie však Rossiju či Rossijskych. Tých sa treba báť, mať sa pred nimi na pozore a keď treba, aj s nimi bojovať.

Vojtech Hollan

Vojtech Hollan

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Bývalý... všetko a nič. Otec dvoch lúpežníkov. Zoznam autorových rubrík:  Takto som sa nahnevalTakto som sa čudovalTakto som sa potešilTakto mi napadloJergušSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu