reklama

Ojazdené auto. Od kamaráta

- Tak som nakoniec kúpil Mégane, - chváli sa chlapík svojmu kamarátovi, mechanikovi. - Chcel si japonca, aby ti dlho vydržal, - pripomína mu mechanik. - Áno, ale toto mám od kamaráta, férového chlapa. Výborná kúpa. Po nemeckom penzistovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

- Tak ho ukáž.Kým učeň pristavoval túto tutovú kúpu na zdvihák, čerstvý majiteľ vymenúval všetky technické výhutky, ktoré sú v jeho novom tátošovi súčasťou výbavy.- Čo v ojazdenom aute nie je, nemôže sa pokaziť, - schladil ho mechanik, - koľkože má najazdené?- 110 000 km.- Nevyzerá, - mrmle si mechanik pod nos, keď obchádza auto na zdviháku, - ten penzista s ním jazdil rely?- Asi ho trochu drcol o garážové dvere. Bolo poctivo garážované.- Hm, - pozerá mechanik do motorového priestoru, - koľko si vravel, že má najazdené?- 110 000 km.- Aha. A vieš mi vysvetliť, prečo má na motore nálepku: najbližšia výmena oleja pri 260 000 km?(keď som si pred vyše rokom vypočul tento rozhovor, takmer mi ucvrklo. to auto nebol mégane a pri tých kilometroch som sa tiež možno trochu sekol)

Vojtech Hollan

Vojtech Hollan

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Bývalý... všetko a nič. Otec dvoch lúpežníkov. Zoznam autorových rubrík:  Takto som sa nahnevalTakto som sa čudovalTakto som sa potešilTakto mi napadloJergušSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu